‘Gelecek Bereketli Gelecek’

İGSAŞ, 16 Ekim’de Tekirdağ’da düzenlediği bölge bayi toplantısında İstanbul, Edirne, Tekirdağ ve Kırklareli’nden iş ortaklarıyla bir araya geldi. “Gelecek Bereketli Gelecek” temasıyla gerçekleştirilen toplantıda şirketin vizyonu ve hedefleri aktarılarak İGSAŞ’ın büyüme stratejileri, sürdürülebilir tarım hedefleri ve dijital dönüşüm yatırımları hakkında bilgi verildi. Ayrıca bayilerin iş süreçlerini dijitalleştirecek Connect mobil uygulamasının lansmanı yapıldı. İGSAŞ Genel Müdürü İlkay Ünal, “İGSAŞ olarak geleceğin bereketini bugünden inşa etmek için çalışıyoruz. Bu hedef doğrultusunda ürün gamımızı inovatif ürünlerle geliştiriyor, toprağın verimliliğini artıracak çözümler üretiyoruz. Şimdi bu yaklaşımı dijital dünyaya taşıyarak bayilerimizin iş süreçlerini kolaylaştıran İGSAŞ Connect uygulamasını hayata geçiriyoruz. Uygulama sayesinde bayilerimiz siparişten ödemeye, stok takibinden kampanya duyurularına kadar tüm operasyonlarını tek platform üzerinden, hızlı ve güvenli biçimde yönetebiliyor. Connect uygulamamızla bayilerimizin operasyonel verimliliklerini artırırken aynı zamanda veriyle beslenen bir iş modeli oluşturuyoruz.” dedi.

Paylaş

‘Gelecek Bereketli Gelecek’